hanna-h.jpg

Hanna Haavisto

Nettisivut ilman hyvää sisältöä ovat kuin kirja ilman sivuja. Optimoitu sisältö ja kiinnostavat tarinat vetävät lukijoita puoleensa ja saavat heidät palaamaan sivuille.

Hanna Haavisto on kaupallisesti ajatteleva journalisti, jolla on 20 vuoden kokemus aikakauslehtialalta ja digimedioista.

 

annamari-h.jpg

Annamari Huovinen

Mikä työpaikan viestinnässä tökkii, ja miten porukka saadaan vetämään samaan suuntaan? Työpajoissa ratkomme organisaatiosi viestintäongelmia.

Kauppatieteiden tohtori Annamari Huovinen tutkii median, työn, talouden ja politiikan kytköksiä sekä opettaa viestintää eri yliopistoissa.

iina-k.jpg

Iina Kohonen

Kulttuurin ja kuvajournalismin tutkijana ominta alaani ovat kylmän sodan propaganda ja Neuvostoliiton ihmeellinen mediahistoria. Opetusalaani ovat etiikka ja yhteiskuntavastuu.

Taiteen tohtori Iina Kohonen on työskennellyt tutkijana sekä Tutkimuseettisen neuvottelukunnan pääsihteerinä.

 

Mari Koistinen

Autan tuottamaan napakoita sisältöjä, jotka liittyvät vastuullisuuteen, kuluttajuuteen ja tieteellisen tiedon popularisointiin. Kirjoitan, ideoin, koulutan ja luennoin.

MMM Mari Koistinen on tietokirjailija ja viestintäasiantuntija, jolla on pitkä kokemus erityisesti järjestöviestinnästä, sosiaalisesta mediasta ja journalismista. Hänen erikoisalaansa ovat kulutuksen vastuullisuuskysymykset, erityisesti ruoka. 

edited.jpg

Sarri Kukkonen

Innostun vuorovaikutuksesta! Ympäristöt ja teknologia muuttuvat, ihminen työn keskellä pysyy samana. Oppimisen ja koulutuksen kautta voin tukea ja parantaa koko organisaation toimintaa.

FM Sarri Kukkonen on tehnyt asiakaslehtiä kymmenen vuotta erilaisissa rooleissa. Neuvottelutaitoja ja konfliktinratkaisua hän on opiskellut Harvardin yliopistossa.

sari-l.jpg

Sari Lönnqvist

Miten saada omalle tuotteelle tai palvelulle medianäkyvyyttä, kuinka toimia bloggaajien kanssa, mikä avuksi someahdistukseen?

Mentori, luonnoitsija ja yritysten sparraaja, KTM Sari Lönnqvistillä on 20 vuoden kokemus kansainvälisten suur- ja pienyritysten markkinoinnista, viestinnästä ja mediasuhteista.

 

 
kaisa-m.jpg

Kaisa Manner

Ei ole taittoa ilman tekstiä ja kuvia, eikä sisällön viesti välity ilman suunniteltua ulkoasua. Lehden tekeminen on aina ryhmätyötä, varsinkin lehtiuudistuksissa joihin tulen mielelläni mukaan.

Visuaalisella journalistilla Kaisa Mannerilla on 15 vuoden kokemus AD:na ja taittajana aikakauslehtityön kaikissa vaiheissa kuvausjärjestelyistä brändin kehittämiseen.

 

Ilona Mikkonen

Tiedättekö, mikä motivoi asiakkaitanne tai järjestönne jäseniä, mitä kuluttaja ajattelee ja miten hän toimii eri elämäntilanteissa ja eri ikäisenä? Miten puhua asiakkaille ja millä kanavalla? Miten ottaa loppukäyttäjä huomioon tuotteiden ja palvelujen kehittämisessä?

Kauppatieteiden tohtori, yliopistonlehtori ja kuluttajamarkkinoinnin asiantuntija Ilona Mikkonen tuntee kulutuskulttuurien trendit ja auttaa asiakasymmärryksen kasvattamisessa.

Henriikka Mustajoki

Eettisten ongelmien ratkaiseminen ja vaikeat keskustelut vahvistavat onnistuessaan yhteisöjä. Kannustan, koulutan ja tuen yhteisöjä näiden keskusteluiden käymisessä.

Filosofian tohtori Henriikka Mustajoki on kansainvälisesti kokenut tutkija, kouluttaja ja tehnyt tiedepolitiikkaa Avoimen tieteen pääsihteerinä.

 
merja-p.jpg

Merja Porttikivi

Verkkoviestinnän ja sosiaalisen median asiantuntijana koulutan ja päivitän organisaatiosi digiviestintäosaamisen.

KTT Merja Porttikivi tutkii organisaatioita verkkoympäristöissä. Hänellä on pitkä kokemus organisaatioiden digitaalisen viestinnän kehittämisestä.

eeva-s,jpg

Eeva Simola

Pitkän kansainvälisen kokemuksen syventämä näkemys ja osaaminen, kauppa- ja investointipolitiikasta ihmisyksilön tarinaan.

Ideoin ja visioin. Haastattelen, hahmotan, selvitän, tutkin ja raportoin. Toimitan ja suomennan. Konsultoin ja koulutan.

Toimittaja, MA (kansantaloustiede, StAndrews University) Eeva Simola työskentelee journalistina ja tietokirjailijana sekä Viestintä ja kehitys -säätiön Nepalin-hankekoordinaattorina.

Mediakollektiivi_KatjaBW.jpg

Katja Tiilikka

Olen monipuolinen viestinnän osaaja, jolle asiakkaan viestintätarpeet ja toiveet ovat työn lähtökohta. Lähestyn viestintää kokonaisvaltaisesti: tärkeää on visuaalisuus, kielen selkeys ja sujuvuus sekä kohderyhmän huomioiminen.

Webdesigner, kääntäjä, kustannustoimittaja FM Katja Tiilikka on monipuolinen viestintäalan osaaja, jolle tuttuja ovat niin kulttuurin ja tieteen kentät kuin IT-alakin.

 
maija-t.jpg

Maija Töyry

Jokainen media ja toimitus on erilainen sekä osaamisessaan että ongelmissaan. Autan solmujen avaamisessa kymmenien mediakonseptien kehittämisen tuomalla kokemuksella.

Toimittaja, valtiotieteiden tohtori, Maija Töyry on toiminut seitsemän vuotta aikakauslehtityön professorina.

hanna-w.jpg

Hanna Weselius

Valokuvat kantavat aina viestiä. Kuvastrategia on jokaiselle medialle ja organisaatiolle tärkeä. Sen luomisessa osaan auttaa.

Valokuvaaja, taiteen tohtori Hanna Weselius on työskennellyt sekä kuvajournalistina että kuvataiteilijana. Hän opettaa valokuvausta ja kirjoittaa visuaalisesta kulttuurista.

hannaweselius.fi

 
 

Ota yhteyttä!

Jos kaipaat tilannekartoitusta tai haluat tarjouksen tietyn hankkeen toteutuksesta, ole yhteydessä keneen tahansa meistä (etunimi.sukunimi@mediakollektiivi.fi) tai yhteydenottolomakkeella.